dag någonting - min bästavän

somsagt jag har inte baraen utan jag har massooorrr.

men jag skriver om dom somjag ungås mest med .
jag älskar er alla ♥



hanna stenberg :
åh värdens underbaraste !
har alltid lika kul med dig gumman.
och du är verkligen ´värdens finaste, omdu bara visste hur avensjuk jag är på dig.
och jag ser fram emot att vara tränare med dig !
finns inget mer att skriva än att jag älskar dig något otroligt !


julia stenberg :
åh gumman, då är så otroligt underbar!
vi är så lika du & jag ,öäskigt lika, vi tänker på samma sätt,gillar samma killar,lever på samma sätt,älskar samma saker osv osv.
fast en sak som vi är väldigt olika är att du är bland de snyggaste som finns ochjag tvärtom.
du får mig att känna mig så speciell.
jag älskar dig , igår,idag,imorgon <3


annie mattsson :
åh gud, vet inte vart jagska börja
du är så perfekt bebis.
jag kan verkligen vara mig självmed dig, och jaglitar på dig 259896 procent.
finns ingen männiscchhh dom dig.
du är så jävla snygg!!!
modell,eller vad ?
med tårar i ögonen : i love you <3


Nicole kööhler:
sötnos,sötnos,sötnos!
åh du är så vacker!
ochdu har dom snyggaste kläderna ever!
du&jag , så ska det va!
jaghar så jävla kul med dig bby.
fan vad jag älskar dig danske fan!


Alicia tongroth :
syster yster .
du är så vacker så jag nästan dör.
jag är hemskt ledsen för det där som hände..¨
men jag hoppasbi kan glömma det?
från vaggan till graven,right?
teamo <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?