Three Corners Fayrouz Plaza Resort marsa alam

vivar ju där för ett år sedan.
samma hotell,samma plats sammma allt.
det är verkligen det bästa stället jag varit på !
ni kan ju få se lite bilder;)
thihihi bara 4 dagar kvar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



kvällen

lite av stranden

mammie

poolen

en som jobbar där

vi provade vattenpipa, ja ni ser ju vad jag tyckte om det;)

supersöta johanna

stranden + havet

en av alla strand fester

poolen

vackert

vivar ute ochred kamel på öknen , varnar för det, gör det inte!
lång historia,men jgkan göra den kort.
min pappa blev nästan dödad.
jag fickpanik.
kamelerna var cpstörda.
detvarfetttråkigt
man fick skit ont i rumpan
mer behöverni inte fråga...

sött barn

blev alltid lika överraskadefter en dag på standen när man kom in till hotellrummet;)

ssyter på stranden

hotellll

lobbyn

jag johanna fick fransk manikyr där, den sög !

hotellets "shopping"

johanna&jag & några som jobbade där

mido,
en somjobbade där somvikom riktigt nära, docxkkomemr han inte jobba där denna gång *snyft*

hela förra gänget(denna gång ska en tillfamilj med )

mido

stranden

klart vatten!


jag förra året

eros,jag & mmamadeo

mido & jag

sista bilden som vi tog den resan !

EGYPTEN HERE WE COMEEEEEEEEEE!


Postat av: Sofie Jonsson

OJ OJ OJ vad man längtar :o

2010-12-29 22:26:43
Blogg/Hemsida: http://www.sofiiejonsson.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?