aww vad gulliigt

mikaela om jag tog en kula för dig:
hej alice!
jag heter mikaela och har följt din blogg (plus din förra) jättelänge. ÄLSKAR DEN!
men jag tkr att du har för lite "dagens outfit" - älskar både ditt utseende och dina kläder, så det är lite synd...
annars är bloggen perfekttt, sluta ALDRIG BLOGGA !
<3 mikaela


svar: vad kul att du gillar den!
aw tack vad go du är !<3
jo det ska jag fixa, !
tack det här gorde min dag sötnos ;*



shit vad gulligt ♥


nej nu ska jag börja blogga igen !
livet rullar på, händer ganska mycket.
kanske ska byta klass osv.
har helt enkelt inte haft tid att blogga .
iaf, nu sitter jag här och gör precis ingenting.
har tagit bort sminket, och så.
för imorgon drar jag och min kånstiga familiaaaa till stockholm över helgen !
shopping  blir och så.
så jag får vell komma igång på riktigt efter helgen ?


vad ska ni göra över helgen ?


ha en jätte bra helg, så ses vi, pusss !



en bild på min bästavän nicole och jag.
loveu

Postat av: Anonym

vafö ska du byta klass?:O<3

2010-10-29 23:46:40
Postat av: Anonym

ska du byta klass ? hur kommer det sig ?

allt bra med dig då ?

2010-10-30 22:49:45
Blogg/Hemsida: http://josefinhhenriquez.blogg.se/
Postat av: miiikaela !

:D <3<3

2010-10-31 15:35:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?