Bästa dagen någonsin !!

kom precis hem.
Mötte upp min underbara syster Hanna på stan.
vi shoppade lite och så, fick med mej hem fick jag en härlig vinter jacka ifrån bikbok för 599 kr .

super skön, !
man längtar faktiskt lite till vintern (a)

iallafall, sen när vi varit på stan några timmar, ätit och så, tog vi bussen till Hanna.
julia (som är hannas storasyster, bara ett år emellan) var ganska oscocial för hon pluggade, haha.
jag och hanna, drog ut, tog lite bilder och bara cycklade runt.
sen tbx, då typ lånade jag massa kläder utav dom och en film och s å, hihi jag är busig..
sen tog jag bussen hem.

dagen var riktigt lyckad måste jag säga, ni är bäst.
love yaaa




snygg va ?;)


dålig uppdatering beror på att jag väntar på min design !!!


Postat av: Anonym

frågestund,alla bombar frågor:)

2010-10-26 21:13:10
Blogg/Hemsida: http://dalarnasbiffar.blogg.se/
Postat av: Amandusolivia

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-14 16:07:20
Blogg/Hemsida: http://amandusolivia.blogbow.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?