DAGEN INNAN ÄR NU SKRIVEN HISTORIA

nemmen tjënare alla männischar där ute!
allt bra!
tänkte att jag skullr uppdatera lite så ni får se lite ur mitt kånstga liv.
ni borde va överlyckliga.
skämt åsido.
haha, men iaf ni befinner jag min i suecia , och för er som inte har min spanska talnbag så betyder det alltså A V E R I G E.
sverige- det tråkigaste landet i värden med snyggast människor.
typ så jag tycker om det avlånga grena saken vi lever på.
jag kom hem igår.
det var en myket jobbig resa ska jag säga!
först gååååå en bit med as tunga väskor till tågstationen i köpenhamn.
sen tåg ifrån köpenhamn till götelaborg.
och åg göteborg- udevalla C .sen taxi ifrån  tågstationen till min kära moster som bor där .
hämta bilen och sen åka bil i typ 3.5 timmar ?!
HUR DRYGT !!!
något jag aldrig vill göra om.
tåg kan verkligen ta sig.
sen kom jag hem och började städa mitt rum , annars får  jag inte mitt barn bidrag, hehe.
efter ett tag ringde nicole och sa att hon och elin var utanför mig och undrade om dom fick komma in.
självklart!
mycigt att träffa de brudarna också.
och jusste, grattis elin som har fått värdens sötaste lille bror!♥

som valigt så kommer alla miljoners bilder när jag har tid.
pusss


en bild på en söt dansk till JULIA STENBERG


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?