DANMARK

Hej!
Har lite frågor, som jag tänkte fråga.x)
1. Hur gick det på DM ? :D
2. Är ni seniorer? :)
3. Är ni nybörjare, fortsättning eller avancerad?:)
4. Hur länge har du gått på cheer? :)

Tack på förhand!;D
Jag kan även passa på att säga att din blogg är fin och intressant!:)


svar : Hej linda :)
det gick jätte bra för oss på dm, vi kom etta och det gjorde vårat andra lag i våran förening också i sin klass.
nej vi är juniorer:)
vi är nybörjare fast vi tränar på fortsättning/avancerad nivå lite .
jag har gått i cheer i snart 2 år och jag älskar det!
tack så jätte mycket, vad glad jag blev !
kram och pussar ifrån alice :)


åh jag har så gulliga läsare! NI ÄR BÄST !!
iaf, jusst nu är jag i Danmark.
på en mini semester med familjen.
vi kom hit idag och stannar till onsdag, nice?
det är jätte fint och mysigt här i köpenhamn måste jg bara säga!
har tagit några grymma bilder så vänta er en ny dsign och hela skiten.
ska bi skönt!
kanske bloggar imorgon också, vi får la se.
puss, älskar er



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?