my day

jag vet att ni älskar mitt och hannas videobloggar, right?
hahaha.
somsagt så drog jag och julia in till stan fast vi tog direkt bussen till annie istället.
sen mötte vi upp henne en snabbis och pratade och så.
jag och julia blev sjukt hungriga så vi blev så desperat så vi gick till extra grillen och åt en varsin fet kebab tallrik, tagga beach 11 ? haha
efter vi hadde fetat på oss färdigt tog vi bussen till mig, lata som vi är !
hemma gjorde vi inget spciellt, hoppde lite studsmatta, skämde ut oss som vanligt osv.
ja ni vet ju hur vi är..
just nu sitter jag och skriver med karolina , ni vet hon jag träffade i egypten.
har inte snackat med henne på jätte länge så det är kul ;)
ska förmodligen till moa senare för att träffa lite kompisar.
puss



min super fina karolina


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?