" trodde vi var cool, men du var coolare. snurrade på tråden och du låg med min polare " ROSTIGKÄRLEK

älskar låten däruppe!

hur är det med er alla mina älskisar?
igår var det träning efter skolan och det var ganska kul faktiskt  :D
annie är ju bara för go !
hon tog massa bilder på träningen som ni kommer att få se i framtiden.
nej nu måste jag skrynda mig ska mta upp mina tjejer så i kan åka te skolan tillsammans.
kärlek på dom.
blubb blubb ♥

hörs kanske i skolan, eller vad vet jag ?
puss



söt bild på moa som drar te branäs idag, kommer sakna dig hun ♥

Postat av: Amanda Jonsson

Jag är med i en fototävling hos fotogeniquee och tävlar om ett close up-filter. Det skulle vara hur snällt som helst om du ville rösta på mitt fotografi(nummer 3, humlan) http://fotogeniquee.blogg.se/2011/april/finalisterna-i-var-fototavling-1.html <-- där röstar du! Om du tycker att jag är värd att vinna förstås.



Du gör min dag :)



Förlåt om detta var störigt.

2011-04-07 14:31:34
Blogg/Hemsida: http://ajonssons.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?