CHEERLEADING

ibland blir det för mycket.
bara för att jag går i cheerleading så behöver inte jag ligga runt med alla skolans killar,vara med andra ord en hora.
lilla värden, det är highschool film och inte verklighet!
jag går inte icheerleading för att få stadus och bara " ey kolla jag är en cheerleader!"
utan jg går i cheerleading för att jag vill det, tycker det är det roligaste som  finns, och det är verkligen någonting jag brinner för.
precis som om du kanske brinner för fotboll så brinner jag för cheerleading it'sjust the same sucker.
och till er som säger att cherleadinginte inte är en sport, då borde ni lyssna riktigtnoganu.
hur kan det inte vara en sport då man
 tävlari
det, har ett lag,
styrka(lyfter människor)
kondis(om ni bara visste villken kondis man behöver för att göra ett cherleadingprogram)
gymnastik
dans
osv.
och ni troatt det bara är att vifta med lite saker och ropa VI ÄR BÄST
haha då tror ni fel .
om ni bara visste hur många timmar vi läger ner fördet här.
hur mycket jagoffrar.
vi i mitt lag, team jaguars, är som en familj och jag älskar verkligen er.
låt mighålla på med det här omjag vill så kan ni få sparka runt på eran boll om ni vill, inte mitt problem.
tack förmig !


Så har ni några mer åsikter om det här med cheerleading så kan ni vara vänliga att kontakta mig

Kommentera eller skicka ett mejl [email protected]




 






ps. vill ni veta mer om svensk cheerleading läsdå den här bloggen www.youbetterwork.blogg.se eller så stannar ni här, jag kommer ju skriva mer om det nu.


cheer loves // your alice

Postat av: emelie ^^

Är allt bra idag? :D

2011-02-13 13:48:31
Blogg/Hemsida: http://checkemelie.blogg.se/
Postat av: Jenne

Jag håller med!

Allt bra annars gumman? :)

2011-02-14 12:16:08
Blogg/Hemsida: http://daysofjenne.blogg.se/
Postat av: - Asta

Hej!

Jag håller med helt & hållet. (Jag går också i cheer)

Vilken förening går du i & vilken klass tävlar du i?



Kram :)

2011-02-15 18:23:08
Blogg/Hemsida: http://astish.blogg.se/
Postat av: AliceSigge

Cheerleading är den bästa sporten i hela världen! ;)

Alla andra sporter kan dra :)

2011-03-15 15:53:40
Blogg/Hemsida: http://alices.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?