dagens Alice

okej skratta ni, det här bjuder jag på
jag är inte så bra på att ta outfits bilder, men man lär sig vell?
haha hoppas det för dethär är iaf KATASTROF.SE
ps, jag har tagit massa bilder som ni inte har fått se ännu, ikväll kommer massa bild bomber

btw, sådrar jagin te stan snart och träffar mina favorit sisters hanna & julia en snabbis sen ska några ifrån cheerleadingen hem te emma och göra rosetter
därför kommer jag vara borta ett tag
ha det awsoume såses vi ikväll.
love you finisar♥



naturliga vågor - funkar alltid

pälsjacka:bikbok
vit tröja: HM
shorts: monki
halsduk:bikbok
tights : ?
höga strumpor: nicoles
skor: ett par oldie ridskor haha



en av alla vackra bilder ni kommer att få se på mig och min baby senare

Postat av: sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 16:33:48
Blogg/Hemsida: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snyggast.se! kram

2011-03-01 18:24:36
Blogg/Hemsida: http://jojjoos.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?