något som ni kanske inte visste om mig.. ?

jag har en ganska udda sak som jag tycker om
alltså när jag är ledsen då vill jag bara bli ännu mer ledsen så då kollar jag på massa ripvideosar ovh sånt.
låter knepigt jag vet, men då blir jag ledsen för något annat istället.
eh jag är ju som jag är.






Joppa -Vila I Frid Therese Johansson Rojo





en av alla sofijah låtar som jag lyssnar på när jag mår  dåligt

eller så läser jag dom här bloggarna :
www.minneavtherese.blogg.se  <----- minnesbloggen till therese ♥
www.detfinnsandra.blogg.se      <----- en blogg där folk skriver av sig om sitt liv ♥


ja så här får ni ett väldigt udda tips av mig
ni tycker säker att jag är jätte kånstig men tor mig det funkar faktiskt, iallafall för mig.


therese johansson rojo - vila i frid du vackra, jag hoppas du har det bättre där du nu är hjärtat
malin karlsson - vila ifrid du fina, jag hoppas du mår bra där du nu är rip.

Postat av: Jenne

Nu är vinnaren utsedd,blev det du?

Kolla :)

2011-02-20 11:43:44
Blogg/Hemsida: http://daysofjenne.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?