england/USA.....?

om jag fick välja skulle jag gör såhär.
först sommaren till 9;an åker jag på språkresa till england (det är redan bestämmt)
sen på gymnasiet läser jag någonting med turist att göra(jag vill eller ska ju bli reseledare)
sen i 2;an går jag på ett high school year,alltingen i england,USA,eller australien (kanske,kanske,kanske.....)
sen direkt efter gymnasiet blir jag en såndär fghgkhbfkdbh(kommer inte ihåg vad det heter) som bor i en familj och hjälper till med barnen och sånt ,man får pengar för det .
då blir det alltingen spanien,usa,england,australien osv osv..
sen efter det haha, så ska jag dra till uppsala och plugga till reseledare , sen blir jag det, sen flyttar jag till england eller USA.

haha det är ju bra att ha DRÖMMAR ,RIGHT?
som ni kanske förstår så kmmer jag INTE bo kvar i sverige.

vad har ni för drömmar , berätta ?!



haha blekis , tur att jag är pepparkaka nu iaf !

Postat av: ebigail

fan vad långt du tänkt , själv har jag knappt tänk på vad jag vill bli :'o<3

2011-01-10 15:14:44
Postat av: Victoria

Svar: Tack så jättemycket vad roligt att du gillar min header. :)

2011-01-10 16:31:34
Blogg/Hemsida: http://thevictoriaplace.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?