FREDAGS

förlåt för att jag inte har bloggat har verkligen gjort saker hela tiden.
nu ska jag berätta om fredags, med andra ord min födelse dag!
den bästa, också.

efter skolan stack jag hem såg på film och bara chillade.
sen fixade mig, för jag skulle möta upp nicole och lisa vid bussen vid 5.
det var det ända jag vsste att jag skulle möta upp dom då vid 5.
alltså en liten överrasknings fest var på G ;)
sen när vi kom fram till stan, råkade nicole sötnos för säga sig om att vi skulle till allfie, haha sötast är hon !
sen åkte vi till allfie då.
då kom moa poch julia också.
dom är verkligen hur gulliga som helst och bjuder och allt, love på dom!
the fischeessssss ;)
sen drog vi hem till mig och fixade lite och så , sen kom elin,amanda,annie,alicia & johanna.
det var jätte mysigt!
jag fick massa fina presenter allt ifrån barnmat  till smink osv osv.
gullungar
jag vill bara tacka mina fantasktiska vänner för det här, ni är helt orroliga!
bästa som finns, helt ärligt.
tack för allt:
lisa lundqvist
julia kjellberg
moa wirdby
nicole kööhler
alicia tongroth
johanna seger
annie mattsson
elin svensson
amanda hansson
älskar er massor ! ♥♥♥

















love


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?