i'm back bitches

hej finisar!
mitt liv är så jäkla underbart nu !!
har värdens bästa vänner, sommarlov om en vecka, värdens bästa lag osv osv.
helt perfect.
FAST nu är det ju så att jag har ETT prov kvar som är imorgon, spanska..-.-
hatar det äckliga språket av hela mitt hjärta.
känns så sjukt ovärt att plugga på det..
aja ska iaf börja snart.
under min lilla pause har det hänt massor!
vi var ju på RM, i malmö som var den bästa helgen i hela mitt liv.
vi kom 4, villket betyder 4 i sverige !
helt grymt!
bara 2 poäng ifrån 3a..
men vi gjorde ändå ganska bra ifrån oss så vi är nöjda!
bildbomb komemr!
under den helgen träffade jag också mina 3 underbara, Asta,Sara & karin.
helt undebart, blir att träffa de fina sakerna i somamr massvis och så, i cant wait!
nej nu ska jag plugga, sen kommer julia hit.
puss




karin o jag

asta och jag

sara o jag
ÄLSKAR ER BRUDAAAAAAR

Postat av: sara lantz

daaaaaarling <3

2011-06-12 22:45:14
Blogg/Hemsida: http://saraalantz.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?