24 days

nu ska jag börja andvänta min kategori " All about me "
där kommer jag skriva saker så ni lär känna mig bättre.
kul va?
 
så jag joinar alla andra i karlstad och gör en såndär 24 dagars grej.
och den börjar NU.



Dag 1 - Presentera mig själv

Dag 2 - Min första kärlek

Dag 3 - Mina föräldrar

Dag 4 - Dethär åt jag idag

Dag 5 - Vad är kärlek

Dag 6 - Min dag 

Dag 7 - Min bästa vän

Dag 8 - Min favoritplats

Dag 9 - Min tro

Dag 10 - Dethär hade jag på mig idag 

Dag 11 - Mina syskon

Dag 12 - I min handväska

Dag 13 - Denhär veckan

Dag 14 - Min relation till skolan

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min första kyss

Dag 17 - Min favoritmat

Dag 18 - Min födelsedag

Dag 19 - Dethär ångrar jag

Dag 20 - Denhär månaden

Dag 21 - Mina känslor 

Dag 22 - Dethär upprör mig

Dag 23 - Dethär får mig att må bra

Dag 24 - Dethär får mig att gråta

 Tumblr_lheayadheo1qhbdqyo1_500_large

Postat av: MALVAMPYR

tack så mycket SÖÖTIS!gillar din header!!!

2011-03-26 16:10:14
Blogg/Hemsida: http://malvampyr.blogg.se/
Postat av: amanda

hejsan hoppsan! :D innan så hade jag ju bloggen: maandiiiss.blogg.se men den kommer snart inte finnas kvar mer för den krånglar så den nya är den här som jag skriver från nu: amandaekerothofsweden.blogg.se



//maandiiiss

2011-03-26 16:14:47
Blogg/Hemsida: http://amandaekerothofsweden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?