dag 1 - presentera mig själv

Dag 1 - Presentera mig själv


okej jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag kan ju iallfall berätta att jag heter alice carlson.
jag är född den 28/1 1997.
jag kommer ifrån karlstad där jag bor nu också.
men hur är jag ?
ganska onormal fakriskt.
men jag är mig själv, så who cares?
inte jag iaf.
på min fritid brukar jag vara med kompisar,facebook,blogga,plugga och cheerleading.
det är typ mit liv.

jag och mina vänner

cheerleadingen

jag går i cheerleading i KGF (karlstad) i jr lager TEAM JAGUARS.
vi har tävlat 2 ggr i cheerB och för en veckasedan van vi guld, så vi ska tävla RM i malmö nu till juni,tagga!
jag är tränare med hanna till ett litet nybörjar lag för miniminiorer som heter wildcats, dom är grymma!
inte nog ,ed det så är jag ,ed i junior stunten TEAM LYNX !

jag skulle aldrig i hela livet kunna leva utan musik,myg love and drug,yo.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, ni kommer få veta mycket mer om mig om ni fortsätter att läsa ;)


pusss'N

Postat av: ida - foto & vardag

sv: min kompis kommer hit snart :D<3

kram!

2011-03-26 16:32:14
Blogg/Hemsida: http://tyypiiida.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?