SOMMAR sOMMAR SOMMAAAAAAAAAAR

hello bloggisar.
ni har inte glömt att ändra klockan va till sommartid?
om jag har fattat detdär rätt så ska man ställa fram den en timme, eller ?
nu har jag precis vaknat och idag är febern helt borta!
tänk vad det kan hjälpa med att knarka hals saker, alvedon , te osv.'

dock har jag deeeeeen mensverken .
aja sånt man får leva med haha.
ska snart fixa mig, för idag ska jag och groupstunten ( TEAM LYNX) till barnmässan i kd för att gå runt och snacka om cheerleading och ha en liten uppvisning, ska faktiskt bli göööööööt roligt ;)
så uppdateringen kommer inte  vara bra nu framåt ngr timmar.
men ikv, KANSKE det kommer en liten surprise ;)
ni får hoppas på dt bästa.



pusss



soet bild på jag  & bästavän julia

Postat av: Anonym

sv: tack va söt du är :)

2011-03-29 12:50:01
Blogg/Hemsida: http://katyyy.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?