dreambody + G ihope

im in love in a bigbrother tralal.
där var jah lite roliga va ? haha ´nä
eller alicia och johanna tycker nog det..
haa!
ska kolla bigbrother nu , grymt!
det gör alltid mina kvällar värda <3
imorgon har vi en jävla frilupsdag = skoljogg = 5 km= fyfan
asså jag hatar skoljoggar!
så jävla ovärt, varför liksom ?
självklart ska jag ta på mina fasröv skor och springbyxor med ett slappt linne till och gå !
jusste visste ni det ? att jag har sånna där skor som man går ner i vikt med och får fasta röv och lår?
fick dem för typ en månassedn.
har sett lite serultat, dock ha rjag inte andvänt dom sådär jätte mycket, men ska bli ändring med dig!
älskar att gå och känna hur jag tränar rumpan/lår, loooove

sånna fast helsvart har jag, kan lägga upp en bild på dem någon dag :D
efter joggen eller vad man säger ska jag vara med min underbara ebigail,, myys!
sen efter det ska jag dra in till stan och träffa julia sen drar hon och jag till KMTI för zumba !
har aldrig gjort det innan så ska bli kul att se om jag tyckwer om det ?
jag skriver imorgon hur det var och vad jag tyckte.
ska prov träna på KMTI 3 ggr för och se om jag tycker om det , gör jag det kanske mammaoch pappa är gosiga och köper ett månads kort till mig, fan vad det ska tränas ihih!
andvänder jag det flitigt kanske kanske jag får ett årskort, skulle vara grymt, måste fan jobba på dream kroppen snart!
och som ni vet så kör jag ju massa styrka på kvällen, har gjort det i snart 2 veskor, och jag ser resultat:D
älskar det kännslan !
nu ska jag ta tag i det här.
faströv/lår skorna + kmti kan ju inte bli bättre , puss!
vi hörs imorgon


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?