ta mig tillbaka...

till alla underbara i egypten.
saknar er kompisar
egypten 11' ♥
då mådde jag bra, nu gråter jag fast ingen ser eller hur, ingen förstår.


jag och de bästa tjejerna , ni är seriöst bland de bästa jag har, jag sofie sarah och karolina <3

magnus och daniel , sjukt snälla och saknade


the gang, jag karolina sarah sofie magnus & daniel

träffade min bästavän där också ,sarah, hon bor i tyskland och vi har kontakt varje dag på facebook/msn, saknaden till henne är sjuk.. hon är helt jävla underbar

söta ! daniel & sofie

jag och carro

carro

storasyster, jag står för det underbar fotot

sofie min älskling & feta jag

jagjagjag'

carro & johanna

johanna

nino, en av alla italenare vi lärde känna haha

jon :)

ngr randoms haha sofie kommer duihåg ?

jon,anastasia och kevin ..

massa härligt folk

haha våra italenare, nån simon och nino

saknar




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?