dag 1 - presentera mig självv ;o

jag heter Alice elisabeth carlson .
jag bor en mil ifrån karlstad på en ö som heter hammarö, asså intevärsa ödeö, utan en ganska stor ö,som lidingö fast inte lika rikt ahha ttyp.
jag är 13 år och fyller år den 28 januari, så jag blir alltså 14 snart.
jag har en mamma,pappa och en stora syster och värdensbästa doggie.
på fritiden gör jag inte så mkt mer än att vara med kompisar,shoppa,träna,plugga och chilla.
jag tränar i något som heter cheerleading, du vet sånt där highschool där tjejer kastar upp varandr ;)
jag verkligen älskar det, och jag offrar precis allt för det !
sen är jag tränare också, till värdens sötaste tjejer i cheerleading.

jag har ingen speciell bästavän, utan jag har många !
nicole,johanna,julia,julia,julia,hanna,alicia,natalie,annie  och alla i mitt cheer lag -team jaguars.
dom är verkligen dom bästa som finns ! ♥

sen älskar jag att fota , "modella" också.
det är en stor hobby som jag har både bakom och framför kameran .

jag är en tjej med för höga krav å mig själv.
men jag börjar lära mig av det nu.

jag är en sån som drömmer om allt.
jag drömmer om att komma bort här ifrån, modella i NY,fota kända modeller, bli värdens bästa cheerleader,gå på highschool,få mvg i allt, bli reseledeare,få sveriges kändaste blogg, samtidigt ha en as het pojkvän.
ja you name it, jag är mkt medveten om att allt detta inte kommer gå, men jag kämpar och tror på mig själv.
för jag vet, att om man tror på sig själv kan alla enns drömmar slå in.

men en sak är säker iaf : jag komme inte bo kvar i detta gröna avlånga sak till land, uhh nej, USA eller kanske spanien(om jag blir reseleadre).

jag är ganska speciell, har sjuk humor osv osv.
bara så ni vet.

sen äääääälskar jag att resa, jag har varit i ,danmark(15 ggr),norge(67 ggr gått över gränsen)sverige(höhöh)spanien(2 gånger)USA(en gång)holland(en gång)cypern(en gång)italien(en gång)grekland(en gång) kenya(en gång)frankrike(en gång)egypten(en gång)

jag åker till egyptien om 12 dagar - något jag verkligen serfram emot !

jag är väldigt tjejig utav mig, älskar allt med rosa på osv.
men sån är jag.
min största dröm när jag var liten var att bli prinssessa (a)

hoppas ni vet lite om mig nu !


Postat av: Felicia

Sv: Tack detsamma! :)

2010-12-21 18:33:24
Blogg/Hemsida: http://faffys.blogg.se/
Postat av: Jojjoos

Då har vi samma drömmar....

Sverigesuger!!

Kram!!:)

2010-12-21 20:34:11
Blogg/Hemsida: http://jojjoos.blogg.se/
Postat av: Emily

tack

2010-12-21 21:20:31
Blogg/Hemsida: http://agressia.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?