hänger med alla andra

ah alla gör ju det här, så why not liksom , grupptryck JAA
så detta kommer jag skriva om, mkt mer såklart.
men jag ska ju bort en vecka så det blir inte varje dag, men typ :)
dag 1 - presentera mig själv
dag 2- min första kärlek
dag 3- mina föräldrar
dag 4- det här åt jag idag
dag 5- vad är kärlek
dag 6- min dag
dag 7- min bästa vän
dag 8- min favorit plats
dag 9- detta gjorde min dag
dag 10- det här hade jag på mig idag
dag 11- mina syskon
dag 12- i min handväska
dag 13- den här veckan
dag 14- vad hade jag på mig idag
dag 15- mina drömmar
dag 16- min första kyss
dag 17- min favorit mat
dag 18- min födelsedag
dag 19- detta ångrar jag
dag 20- den här månaden
dag 21- mina rädslor
dag 22- det är upprör mig
dag 23- det här får mig att må bra
dag 24- det här får mig att gråta



börjar idag gullissar ;*

Wash_deck_by_vishstudio_large
ögongodis- yammy ..


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?