i need your hands around me,truth ?

oh alice uppdaterar!
coolt.
okej, förlåt jag ska ändra mig.
fast egentligen varför säger jag förlåt?
det är är MIN blogg som jag inte skriver för eran skull utan för min.
bara att ni vänjer er bitches.
ska iaf fixa om hela bloggen, ny design och allt.
okej jag erkänner, jag har tröttnat på min lilla rosa blogg!!!?
läskigt att säga så.
jag är ju lilla pinkladie,haha eller?
skämt osido.
mer om det senare.
nu börjar jag igen, iaf ett tag vi får helt enkelt se vart framtiden leder oss.
ska börja med det här nu.
så vänta er uppdatering varje dag.
puss

Dag 1: En av de lyckligaste dagarna i ditt liv.

Dag 2: Dagens klädsel.

Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 4: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 5: En facelook bild.

Dag 6: 5 finaste låtar.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Något jag saknar.

Dag 9: En bild på dig och någon/några som betyder mycket för dig.

Dag 10: En snygg person.

Dag 11: 5 mål för sommaren 11.

Dag 12: 5 mål i livet.

Dag 13: En låt som får mig att gråta.

Dag 14: Finaste citat du vet.

Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 16: En bild som alltid får mig le.



det var i mars då vi var och tävlade dm i hudiksvall.
jag grät av glädje,och det är verkligen den bästa dagen i mitt liv.
jag kommer aldrig glömmad det.
både mitt lag och panthers tog hem guldplatsen. helt sjukt grymma!
nu taggar vi RM om lite mer än en månad. längtar ihjäl mig!!!!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?