MY DAY.

dagen började med att hela familjen carlsson åkte till ett hotell och åt lite frukost.
super mysigt!
sen efter det körde dom mig till mina systrar i skåre, väckte julia osv.
sen drog ve te stan
fick med mig en foundation hem, andvänbart!
sen tog vi bussen te träningen på sundstad.
det var riktgit kul faktiskt, vi hade olika teman när vi körde programmet fjortis,rock,fiskar osv haha!
sen åkte jag hem te hammaröa och var sjukt trött somnade lite där haha!
och nu har mina babe moa kommit hit.
vi typ kollar solsidan och snart wallander, gött!
ni kan ju alltid kolla in hennes blogg om ni har en minut eller 2 över. www.moawirdbys.blogg.se


ha en go kväll allesammans och synd för er snyggingar som börjar skolan imorgon, då jag/vii har ett heeeelt lov framför oss mohahaha!




2 soeta bilder på mig och moan


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?