blogglistor

jag kom på en  sak ibland kommer jag har blogg listor, på kvälls inlägget, hihi.
inte det roligaste jag vet, men har man inget att skriva så har man inte.

Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

 

Har du kysst nummer 7?

 amanda hansson, haha nej

 

Brukar du hänga med nummer 19?

 

 bebis, näe

Gillar du nummer 26?

 

 dino,han är sköön

Är 15 din bästis?

 

 antoneliasson,haha nej

Älskar du nr 10?

 amandalindeström,ah verkligen ;*

 

Är nr 20 bra?

 

 buss, ja det är bra att ha hehe

Har du träffat nr 9 i veckan?

 amandalindberg,ne

Har nr 16 gått i samma klass som du

 antonrask,vi går i samma klass :)

Vet du om nr 31 har ett förhållande?

ebruanday, tror jag inte :)

min mobil, dock nte lika hel och fin..hehe

goodnaight


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?