egypten vs sverige

hoppsan egypten bilder kommer in hit och dit, hah!
vet inte huuuur många nya vänner jag har ifrån egypten på facebook.
men det är riktigt najs!

tänk att bara en vecka, har förändrat mitt liv, eller nästan iaf, den har förändrat mig iaf.
nu vet jag hur det verkligen är att känna vissa saker,villka som är bra vänner och inte.
det hade jag ju som nyårs löfte, bara vara med folk jag mår bra av.

jag byter ut :
hotellfrukost mot torra mackor
soliga dagar mot regn,snö,slask
kameler mot bussar
saand mot slask
dom bästa i värden mot idoter(gäller såklart inte alla, finns jätte många jag älskar här med..)
snorkla mot plugga
bikini mot vinterjacka
party hela natten lång mot sova


alla säger ju att "borta bra men hemma bäst.." det stämmer verkligen inte in på mig!


jag blev taggad på en bild som en tjej som heter Alix tagit på ett av alla discon.


jag,caroline,jon och nino:)
miss you all guys ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?