it was only just a dream




när jag tänker på dig får jag fjärilar i hela kroppen.
din blick, ditt skratt, din röst.
sättet du kollade på mig och fick mig att känna mig sådär speciell.
jag saknar dig,jag saknar hur då såg på mig, hur du pratade med mig, hur du var, hela du.
jag vet det kommer aldrig funka.
jag försöker glömma,försöker att inte somna gråtande, försöker att inte ha dig i huvuet hela tiden.
jag försöker, det funkar inte.
men jag kämpar.
jag ska försöka glömma, det blir bäst så.
men du kommer alltid vara en plats i mitt hjärta.
jag glömmer dig aldrig, ditt skratt, din personlighet.
det var som en dröm.
jag svävade på moln.
sen kryper verkligheten ikapp.
sakta som en skugga kommer verkligheten.
ingen förstår hur jag känner, jag förstår er.
jag skulleinte heller fatta.
jag är kär,förälskad.
snälla, kan inte du flytta någonstans ifrån mitt huvud.
allt blir krångligt när du är där.
jag klarar inte av skolan, träningarna, får inte dit för vännerna.
för att just du finns där.
i mina tankar.
jag drömmer.
jag ska se dig som en sagofigur.
nu har jag skrivit av mig och hoppas att jag kan gå vidare, lite iaf.
men som jag sa, du finns alltid i mitt hjärta.
jag glömmer dig aldrig,aldrig,
aldrig.

låt låten tala för sig självt, den beskriver det mesta.



21bk7bc_large

jag älskar dig, det är sant


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?