outfit & facelook

idag var jag väldigt tidig!
och snabb
det gillas
så jag har ungefär 40 minuter på mig att blogga, wohoh!
heja mej, näjag skoja bara.

smart att jag gör dagens outfit och facelook på morgonen va?

  
haha lyckade bilder NAAT.
tröja:gina
jeans leggins:gina
röd klocka: ur & pen
rings : egypten
armband: jag vette fan ?


hhaah jag hade verkligen ingen foto dag idag
jag ser helt mongo ut, men skit samma
vem bryr sig egentligen?

nu måste jag snartttt dra för att möta upp johanna, vi ska gå till skolan tillsammans.
idag har jag och ehla högstadiet någonting so mkallas"block"
och det betyder att man typ får göra vad man vill
plugga till prov,läxor , plugga i det man ligger efter i. ah ni fattar. + en timme då man gör någonting med klassen. fat om jag är ärlig brukar det inte bli så mycket gjort på blocket haha! detta har vi varje tisdag,alla börjar klockan halv 9 och slutar halv 2 ,najjjs va?;)

Postat av: Helin

fina bilder :)

2011-01-19 12:19:55
Blogg/Hemsida: http://hheeejj.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?