BILDBOMB- GÖRA ROSETTER MED GROUPSTUNTEN HOS EMMA

vi i groupstunten(cheerleading) var hos emma efter stan och gjorde rosetter
sjukt tråkigt att göra själva rosetterna men annars var det grymt kult!



kolla in dessa skills med denna underbara låt


ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAAR'T.com



jag och min babe www.izzety.blogg.se

min sötis www.idahamberg.blogg.se

haha en störd hamster , haha hanna"- ey villdu bli hamsteroaj ?" hahaha

så jävla tråkigt!

en urgullig vovvie har emma - molly!


jag och typ jordens gulligaste, förutom hera dåra haha

molly

baby

jag är äcklig julia är babe som vanligt

hännie

jag och en cheerleading rosett

sötaste

hihi hanna sötnos sitter ochtarego bilder med min kamera bland alla haha jag älskardig så jävla hårt snygging!!!

systrar

söt bild på molly & jag

sköning

love u

resultatet GRYMMA ÄR VI BRUDS


Postat av: julia ♥

jag älskar dig något enormt babe!

2011-03-02 23:25:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?