igår+ idag

tjollahoppsen!
igår dog jag julia,moa,lisa & nicky ner till pizzerian och åt en varsin big kebab tallrik.
haha grisar är vi, love you bruds.
sen efter det drog jag och moa till axel där herman var också.
vi gjorrde typ inget speciellt, efter det drog alla te ICA.
sen gick jag hem för jag var verkligen fruktansvärt trött.
självklart såg jag på BIGBROTHER.
min nya drog ♥
idag ska jag iaf till sundstad på träning i Csalen.
hopas att det går fint fint och att min rygg inte cpear sig igen :o


vi höres bästisar !




jag & the gang

Postat av: Becca

Ska du titta på melodifestivalen ikväll?? :D

och isf vem tycker du ska vinna?? :b

2011-03-12 11:23:15
Blogg/Hemsida: http://myranstankar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?