jag och julia ska bli tv *nor

efter skolan skyndade jag mig hem, åt glass och sprang till bussen där jag mötte upp johannahaaga också.
sen mötte vi upp mirran och issa vid åhlens och tog bussen till träningen.
träningen började en halvtimma tidigare toda för vet ni varför? ;;
SVT VAR DÄR !
dom skulle göra ngn reportage i think om cheerleading.
länkar sen när det kommer upp, spännande va ? ;)



vi fick några nya tjejer i laget, super kul !
dom verkar hur gulliga som helst faktiskt :)

efter träningen hade vi groupstunt träning, gick super!

nu ska jag fixa mig innan bigbrother.



bye
julia & moi



Postat av: all of me - photograaphs

tack ska du ha! :D

2011-03-30 22:09:47
Blogg/Hemsida: http://photograaphs.blogg.se/
Postat av: - Asta

Oj vad kul att SVT ska göra ett repotage om er! Verkar verkligen som om fler och fler börjar förstå att cheerleading faktiskt är en riktig sport. Kram på dig =D

2011-04-01 15:47:09
Blogg/Hemsida: http://astish.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?