snälla bli min igen, och låt det va som i en film.

åh!!
min mobil och min kamer har laddat ut, jag verkligen hatar det.
självkalrt så glömde jag laddaren till mobilisch hos stenbergs.
men imorgon har vi group stunt trännig så dom tar med de då !
det känns jätte bra inför preovet imorgon btw, jag kand et mesta, ska bara läsa igenom sidorna en gång till så kommer det sitta som berget.
bara att köra hårt de sista veckorna nu. SNART SOMMARLOV FÖRFASEN.
jag gillar inte sommarlov, jag älsakr sommar men inte ,loven, av personliga anledningar..









några häriga bilder får ni på köpet ifrån några månadersedan då man fortfarande var blek som ett spöke och snön låg sådär irreterande på marken, saknar den tiden.
jusst dendära dagen var jag riktigt lycklig, det komemr jag ihåg.




Postat av: your forever best friend

Wow alice du passar i rött stift. Assnyggt :)

2011-05-22 20:58:43
Blogg/Hemsida: http://astish.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?