hej sötnosar !

Detta är min helt nya blogg, .
jag drev bloggen ALICEALICIA förut, men jag bytta till den här pgr av att

  • jag vill börja om'
  • endel kunnde inte komma in på min förra blogg
  • jag gillar det här namnet mer

Denna blogg kommer vara ganska annorlunda mot min förra, här ska jag satsa.
videobloggar och sånt lovas !
du händer det så mycket i mitt liv, så det blir nog kul att läsa.
jag har samma design som min förra blogg, men jag ska snart fixa en ny :)
kolla runt lite i minnnnnnna kategorier och sådant, så kommer ni nog känna er som hemma hiih.


Postat av: Julia Stenberg

Hej gumman!



Jag vill skaffa en blogg, men vet inte vem som ska göra designen, vet du någon bra ? :)

2010-10-09 20:37:59

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?