egypten 2011

vi får se om det här blir ett meeeeeeegaaaaaa inlägg?
här har ni dom iaf, bilderna!
tack till:
sofie,caroline,johanna,elina,föräldrarna,carolina,sarah,magnus,daniel,k♥vin..,mark,"
samara",italenarna,finsken,min babe,jon,dom andra
slisken,svenskarna.

jo vi eller iaf jag och sofie träffade väldigt många kompisar där!
allt ifrån italien,finland,sverige,holland,moskva,tyskland osv osv.

det var absolut den bästa resan i mitt liv!
tack för allt!




alice,sofie,sarah,carolina saknar er brudar!

magnus & daniel värrrdeeeeeeeeeeens skönaste ;)



daniel,magnus,sofie,alcice,sarah & carolina

jag,carolina,sarah,sofie,magnus & daniel
faen vad jag saknar er, glömmer aldrig kvällen/kvällarna/nätterna!

daniel&sofie , söta va..?;)

haha caroline och jag, jag ska alltid vara lika rosa..?

goschh jag älskar att snorkla! och jag har aldrig varit med om något vackrare än det här..?

dunder söta sofie bygger "sandslott"

aw, en av alla kameler!
tyckte så synd om dom, dom hade typ ett rep i näsan?DJURPLÅGERI:((:(
haha men en rolig sak, direkt efter jag tagit detta kort, så typ försökte den bita mig,gissa om jag skrek eller?

hotellet<3

love

aw vad go! min syster är nya "ana gina" ni ska seeeee hennes filmer, haahha *dör*

där var vi varje dag, samma drink som vi blev ganska beroende av "cinderella",bubbelpoolen ja där "hängde" vi;)



stranden - TA MIG TILLBAKA!

syster&jag , och ja hon har bikini på sig, love you!

underbara caroline

carro & jag

jätté fin bild på syster!

min sockersöta sofie!

jadu..? elina&johanna

boool eller vad det heter?


vacker,vackrare , ELINA

den luktar godis:(((

sofie

AHHAHAHAHA jag och min älskling sofie när vi skulle ut och snorkla;)

gos

schnyggaaa

!varning! sjuuuuuuukt oseriöst, sofie&jag ;)

mh?

saknar!

sötnosen johanna

haha jo jag är ju lite speciell jag..?:D

sista dagen blåste det som faaaan:(

mina babes carro&johanna

godaste fantan som finns!

poolen ♥



johanna

heeeeeeeeeeeej

sistaaaaaa

jag,sofie & sarah

hela gänget som vi äkte med ♥

dunder fina sarah

sarah & kevin ♥

sofie & me

sofie på flygplatsen hem till suecia

schteeeeeeeeeeeeeeekiga

systrarna jonsson

jag,carro & sofie

pappa,mamma,syster



tack för allt!
lite mer bilder kommer komma upp i andra inlägg ;)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?