kvällenslistaa

*tidsinställt*
hur är det med er läsare, mår ni bra ?
det hoppas jag att jag gör :)


här kommer iaf kvällens lista, läääängre denna gång.
ps. detta gör jag den 15 december,saker kanske har förändras .

Lovar du att vara ärlig?

 ja

Du heter: 
alice carlson 

Smeknamn:

 alcice, allie,mauff,carlzone

Låt som när du är ledsen sörjer till:

 where are you know med justin bieber, sofijah låtar.

Beroende av:

 mobil,kamera,vänner,cheerleading,familj, smink ( jag ska ine ljuga )

Vad tror folk om dig:

 endel tycker jag är fjortis och s, sen när dom lär känna mig tycker dom jag är gör skööön

Stämmer det:

 till viss del, jag är inte fjortis, jag bryr mig bara om hur jag ser ut :)

Vad får du oftast komplimanger för:

 mitt hår, min kropp, min personlighet och min blogg

Vad säger du för att imponera på någon:

 brukar säga väldigt mkt komplimanger :)

Hur imponerar man på dig:

 vara sig själv och chamig

Brukar du skratta för dig själv:

 ibland

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:

 ifrån nicole " hahaha :DD<33"

Var bor du:

 lite utan för karlstad

Trivs du där:

 jag står ut, men skulle hällre föredragit något annat, typ gbg
kommer inte bo kvar i karlstad eller i sverige !

Äger du några converse:

 inte riktigt min stil så jag har bara fake.

Sprit, cider, vin eller öl:

 inget

Brukar du bli för full:

 har aldrig varit

Är du allergisk mot något:

 känslig mot mjölk , men allergisk emot kiwi

Hur svarar du i mobilen:

 beror på vem som svara om det tex är nicole typ "och vad vill du " haha oseriöst,
eller hej gumman <3
och om jag inte har nummret eller det är dolt svara jag "hallåååå?"
så lite olikaa

Antal timmar sömn inatt:

 runt 8

Brukar du komma i tid:

 ja

När mår du bra:

när jag är med mina vänner, och på cheerleadingen 

När blev du fotad senast:

 idag

Hur känner du dig nu:

 trött

Vanligaste färg på dina kläder:
basic, som svart, brun och sånt, men jag gillar rosa väldigt mkt, som ni säkert vet..

Vad tycker du om fötter:

 ouuwww

Vad saknar du:

 K Ä R L E K

Hade du en bra kväll igår:

 funkar

Favorit dryck på morgonen:

 oboy

Rakar du benen:

haha ja verkligen ! 

När brukar du oftast gå och lägga dig:

 runt 11 på vardagar, och på helger senare

Är du blyg:

 nja tror inte det


Sysslar du med någon idrott:

cheerleading <3



 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

 nej

Har du spytt offentligt:

ja 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:

 hahan kissa, vara med killar och typ fråga vad dom tycker om vissa och så,ha sex ahah

Är du nöjd med ditt liv:

 nöjd ja, men kan bli mkt bättre

Är du bortskämd:

om man tänker på barnen i afrika så jaa verkligen, men annars nej 

Vad gör du i morgon:

 ingen aning
Vilken kändis tycker du är en bra förebild:

 kenza och blondinbella

Vad längtar du till:

egypten,julafton,nyår,min födelsedag och DM 

Har du bra vänner och äkta vänskap:

 ohjaa <3

Vad använder du för schampo:

olikaa' 

Hur gammal är du:

 13 snart 14

Tycker du om någon just nu:

 ja

Gröna eller röda äpplen:

 gröna

Gillar du golf:

 nej, men golf killar hihi

Vilken tid gick du upp idag:

 20 öve6- somvanligt

Har du sovit i din egen säng inatt:

 ja

Har du strumpor på dig nu:

nea
Är det okej att gråta:

ja verkligen ! 

När grät du senast:

 imorse, när jag försökte få in mina linser hehe

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

 shoppa!!!!!!!!!lägga undan till framtiden, och sänka bort lite

Bär du glasögon eller linser:

 linser, glasögon på kvällarna

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:

inget som intreserar mig faktiskt ! 

Har du piercing:

nej, men vill ha i naveln 

Vill du gifta dig:

 ja, jag vill ha ett jätte stort prinsset bröllop i england på någon herrgård, jag tror ju inte på gud så jag vill inte var i kyrkan.

Vill du ha barn:

 ja <3

Solar du ofta:

när jag får channsen ! 

Är du bra på att laga mat:

 beast

Är du flygrädd:

 livrädd*

Hur vig är du:

 jättevig, eller var innan jag skadade mig, kommer tbx hoppas jag (a))

Är du musikalisk:

ja 

Vad dricker du helst när du är törstig:

safttttt 

Vilken är din favoritglass:

 ben ' and' jerrys <3

Tror du på ett liv efter döden?

 ja

Tycker du om sushi?

 usch, rå fisk och sjögräs BLÄÄÄÄÄ

Vad äter du helst när du ser på film:

 chips

Har du tandläkarskräck

 lite kanske (a)

Är du morgon- eller kvällsmänniska:

 båda

Vilken ögonfärg har du:

 blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

 om du bara visste..

Biter du på naglarna:

 nej !

Röker du:

nej, och det tänker jag inte göra heller !!!!! 

Hur ofta tränar/motionerar du:

 runt 9 timmar i veckan

Senaste låt du hörde:
you're beutiful

hahah


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?