skriver av mig lite

ibland blir det bara för mycket.
för mycket skitsnack,för mycket rykten,för mycket falska kompisar.
för mycket allt.
jag sitter i ett sånt läge nu.
jag försöker att skita i allt , alla rykten osv osv.
men det är inte alltid så lätt.
jag försöker att räcka till till alla mina vänner,ändå så blir allt bara fel.
jusst nu har jag bara lusst att skita i alla idi*ter i denna håla.
dra till holland, england eller något annat jävla land.
fast det vet jag ju att det inte går.
det är bara att kämpa !
vardagen rullar på.
"i see you smile, but i know inside that you crying"
Tumblr_ld66f7vda91qe8xkzo1_500_large

Postat av: Johanna

Alice, jag finns om du vill prata någon gång,bara så att du vet! <3

2011-01-15 17:39:26
Blogg/Hemsida: http://ettsommarbarn.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?