and i'm back !!

nu vet jag att några kommer ;bli glada ..
för jag ska börja blogga som vanligt igen ;)
kan ni tänka er vasd jag har varit med om ?

innan förra hev, helgen var allt skit osv, och sen på en dag blevjag lyckligare än någonsin !
för att mitt lag van DM GUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!
helt otrolig känsla, förra året kom mitt lag sist på dm, och detta år bara kommer vi och vinner?
helt sinnes
får fortfarnde stora rysningar i kroppen när jag tänker på när speakern ropade upp vårat namn till guldet.
så nu blir det hårdträning till RM i malmö i juni ;)

veckan har flytit på som vanligt.
och idag har jag gått och fått feber :/
inte kul !
känner mig så jävla hängig, ja ni vet hur det kännnnns,eller?


älskar er alla !!!!!





en bild ifrån tävlingen på jag och mitt underbara lag.
ser ni mig?jag är hon på bakerstaraden med SSS mjukisbyxor ( fjortis brallan,men vem bryr sig?)

jaguars. ♥

Postat av: - Asta

På youbetterwork! Grattis verkligen!

Nej vårt DM är imorgon sjukt taggad :D

2011-03-25 15:41:04
Blogg/Hemsida: http://astish.blogg.se/
Postat av: - Asta

Haha, du kanske inte kommer ihåg mig men jag komenterade för typ kanske en månad sedan för att jag googlade typ i love cheer eller något för jag skulle ha en bild till bloggen och då kom din blogg upp där. Och så såg jag ju att du gick i cheer på din header så jag komenterade och så sa du ju då att du tävlar dm mellersta och då höll jag utkik efter ditt lag på youbetterwork, hihi :D

2011-03-25 16:57:49
Blogg/Hemsida: http://astish.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?