det är pga av dig, idiot

jag är så jäklans arg !
träningen var intye alls kul, satt med vicky och grät hela typ..
but it's stays i jaguars..
jag har verkligen fått lära mig vad HAT innebär.
hat är ett riktigt starkt ord, och jag hatar en viss person så hårt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
jag försöker va snäll, det vet ni ju, men ibland så blir det för mycket.
HAT.

nej nog om det.
de är bara 2 träningar kvar till RM nu !!
eller kanske 3 men ändå..
jag längtar något käskigt mycket.
i cant wait !

nu ska jag bara chilla, och jag behöver tänka.
nu måste jag ta tag i all skit i mitt liv, jag dör ju inombords..
förlåt för detta emo inlägg men jag bara måste få skiva av mig lite.


Tumblr_lh7fhon1d31qfnd81_large


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?