hej jag heter alice och jag har inget liv tjohejj

ja jusst nu gör jag ingenting..
har åkt hem ifrån ebigail osv.
så tänkte göra det här, puss på den som läser allt.
ni kanske får reda å något ni ine visste tidigare? haha


ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nej
Har du någon kille just nu? - no
Har du dumpat någon? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - ja, dock mkt längesedan(skulle aldrig gjort det nu)
Vem kramade du senast? - ebigail sötis
Är det okej att din kille hånglar med en
annan tjej? - nej verkligen inte !
SKOLA:
Är du duktig i skolan? - inte när det gäller matte,no eller träslöjd, men annars funkar det vell iguess
Har du bra betyg? - ..
Har du fått göra om ett prov någongång? - ja massa ggr..
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja! :D
Sköter du dej i skolan? - jag är busig
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha ja, all the time ?
Har du mobilen på lektionstid? - si
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - hehe ja
FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 4 och min vovvie <3
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ja
Trivs hemma? - sometimes
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ja,
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit ja, men skulle aldrig slå henne
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - nej (a)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ohja, heh
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla betyder lika mycket?
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -  asså det beror ju på, typ om mina föräldrar skulle börja slå mig elelr nått skulle jag inte älska dem, men nu gör dom ju inte det och kommer aldrig göra heller så ja :)
VÄNNER:
Du har vänner? - värdens bästa
Du brukar vara med? - julia,hanna,julia,ida,ebigail,johanna ,elin och alicia är dom jag är mest med <3
Vem/vilka var du med sist? -E B I G A I L
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja verkligen, no matter what
Är det okej att ha kill-kompisar? -  ahah ja, jag har massa underbara kill kompisar :)
Har du pussat nån av dina kompisar? ohja ;) 
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - ja självklart ! A FAST NEj VERKLIGEN INTE !!!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - yäs
FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - yes i do
Putar med läpparna på kort? - ibland, men inte den dära fjortis minen, och väldigt oseriöst isf.
Tar kort på dina bröst? - nejnnejnejnejnejnejn e
Använder foundation på läpparna? - inte nu :)
Super dej packad varje helg? - nej, de tär töntigt
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nej, jag gör typ ingneting med det, låter det vara själv lockigt :)
Ditt hår e knallblont? - NEJ"
KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - ahah ne
Vill du bli kriminell? -  nej
Varför gör du sånt här? - vadå , bloggar eller ?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - inget?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - men lol nej, helvete vad lat, ahahahhah
Har du suttit i fängelset? - ne
Vill du hamna i fängelset? - nej? 

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nej tralala 
När grät du senast? - idag
Du har gråtit över en kille? - ja..
Vem bråkade du senast med? - haa ett random
Har du velat ta ditt liv ? - ja
..


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?