dag 2- min första kärlek

Dag 2 - Min första kärlek
jadu?
det beror verkligen på vad man menar med kärlek.
men min första kille heter mathias och vi var tillsammans hela dagis, haha.
fast jag vet inte riktigt om man ska kalla det kärlek.
sen när jag började skolan på lågstadiet hade jag typ 15 killar samtidigt, ni vet fråga channs osv.
sen när jag började mellanstadiet hade jag lite olika killar i klassen (en åt gången) martin,johan osv.
haha !
sen har jag ju haft lite speciella "förhållanden"  eller vad man ska kalla dt undersommaren,hösten och vintern.
det har iaf varit seriös, men inget förhållande.
mer typ träffat ngn när man varit utomlands osv.
mer behöver jag inte berätta haha.



Tumblr_liewn25pkx1qcpxm0o1_500_large
lite såndär
Aorable,kiss-ef5493558920dcc5e398572a9b816e0d_h_large
Tumblr_lh5jbb3xqr1qc8wb1o1_500_large
äckligt sött


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?