alice är trött tröttare tröttast

nu är alice jätte trött, undra varför?
jag brukar vara väldigt pigg, menmne.
men det passar bra att jag ska sova nu för ska åka härifrån klockan 8 imorgon och vara tränare för mina sötnosar i wildcats klockan 9:o.
efter det har jag och hanna 2 timmars håltimma, då ska jag plugga massa hemkunskap , har ett stort prov på måndag och jag kan ingenting.
hehe..
efter de 2 timmars långa plugget har vi äntligen träning med laget, så puss <3

Postat av: Anonym

Fina lilla du! Jag ringer dig imorgon ok? Love you asaaaaaamycket (L)

2011-05-21 00:08:48
Postat av: - Asta

Syntes min förra komentar? Glömde skriva mitt namn hehe. jaja, Jag ringer dig imorgon. Love you världens finaste & goaste

2011-05-21 00:11:28
Blogg/Hemsida: http://astish.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?